fredag 5 augusti 2016




Hejsan!

Som den tant Tavarlig jag är så ligger det i sakens natur att om det finns något gratis som är mycket bättre än det jag redan har så vill jag ju ha det istället.. Eftersom jag är extremt onöjd med denna webbsida så jag lägger helt enkelt inte upp något mer - förrän jag lärt mig vad jag ska på en Bloggkurs. Om jag tar mig tid och lär mig ordentligt så blir det nog riktigt bra med tiden.

Den som väntar på något gott kan läsa en bok så länge...  Varför inte fråga på Biblioteket efter en riktigt tavarlig bokTrailern till boken har du här! (Är du uppmärksam så ser du både mitt namn och mitt foto.) Du kan köpa den av mig om du vill - mejla madeleine@tavarlig.se. 170 kronor kostar den. 
Hälsa & Folkbildning, Första Boken (häftad)

Att jag VÅGADE vara med på ett hörn i den här boken är ett STORT steg för mig. Men jag ville in i detta goda sällskap, kände jag - och nu är jag där.

Det ska bli en serie på fyra böcker varav två nu har kommit ut, en tredje är på gång och en fjärde i planeringsstadiet. Många kommer att kunna lära sig så mycket om att hitta sin hälsa genom dessa böcker med korta lättlästa kapitel. Fantastiskt verktyg att hitta SIN grej.

Jag för min del pratar mest om att vara tavarlig rent allmänt men det kommer att bli massor av tavarliga tips till dig på min tavarligsida när jag fått ordning på det tekniska!
Medan jag lär mig om tekniken jobbar jag med tavarlig.wordpress.com, madeleineblombergsite.wordpress.com och min gamla goding: Vila i Frid - redan i detta livet! Men genom att skriva in www.tavarlig.se kommer du än så länge att hamna på den här sidan - sen är det bara att klicka sig vidare. Välkommen!

Kursen Bloggande Författare går jag för en av mina absoluta distansfavoriter - Ann Ljungberg. Hon har utvecklat sig till att bli en fantastisk coach och inspiratör/lärare i allt möjligt som har med skrivande, företag och utveckling rent allmänt att göra, tycker jag! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar